DM-lag och matte-plugg...

Godkväll!

Ja nu var verkligen min l å n g a semester ett minne blott och Hej till verkligheten...phu, och inne i hjärnkontoret är det snurrigt värre:)
Ska vara 3 v i Tun-skola och bara undervisa matte...så klockan 07.00 var lilla på skolan och jag for vidare till Tun. Är ju alltid lite smått kaotiskt och rörigt i början, men får jag bara lärt mig namnen (ca 60) på alla gulliga elever, så är väl det alltid en början.

Hämtade lilla vid 16.30, hem och fixade läs och skrivläxan innan jag åkte till klubben och agilitymöte...och lilleman ska vara med i DM:et även detta år, tjabbidabbidooooo
Blir tjockt med tävlingar framöver = superkul!

Ska gräva ner mig liiiiite till i denna roman innan jag går och lägger mig, tralalalala...jobbärlikamedtidigmorgonvilketresulterarikvällströttylva

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...