2 steg framåt och sedan 3 steg bakåt...

Hej Söndag!

Hemma efter en mindre lyckad tävling...bara att bryta ihop och ta nya tag:)
Meeeen, det som grämer mig mest är att han har varit såpass fin ett bra tag och så är det DM nästa helg, grrrrr

Idag ville han inte och var strulig i slalomet (igeeeen) och Snorris känner jag vid det här laget...när han vill då levererar han och idag var det en seg lilleman även om första loppet inte var någon större katastrof. Det konstiga var att även jag kände mig loj och lite halvt seg - så kanske att vi båda hade en dålig dag:) nu när jag "har pinnarna" så var det helt plötsligt inte samma press och det kanske är det som tar fokus ifrån mig i alla fall...nu gäller det att tagga och peppa inför nästa DM-helg!

Har nu lagt mina inre aggressioner på att tvätta alla fönster utvändigt...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...