YLVA's dag idag...

Godmorgon Lördag 9 augusti!

Och denna dag är ju mycket speciell, för idag fyller Ylva nämligen ååååår och jag önskar mig en guuuuldkloooocka☆☆☆

Om jag skulle få önska mig något, så önskar jag mig en present med en liten lapp i, där det står; Grattis Ylva på Din dag, Trick'r Treat, "jag är Din"...

Som jag trodde och hoppades, så var pappsen "först" med att ringa och säga Grattis, även om mammsen var liiiite tidigare med att skriva Grattis på "bloggen" ♡♡♡

Världens bästa skatt har skrivit och gjort finaste Grattiskortet♡

Och F har dagen till ära gått och köpt bröd (vaniljbulle) samt en latte♡...egentligen borde jag fylla år en gång i veckan☺

Kommentarer

  1. Stort grattis !!!!!
    Hoppas att du får det du önskade. Vi har precis ätit frukost och det passade så bra att Sture var här uppe på Backa så att han kunde äta med oss. Cisco mår alldeles utmärkt, ligger just nu vid mina fötter. Ikväll ska vi på kräftskiva hos Margareta.
    En riktig bra födelsedag önskar
    Annbrith Roland och Cisco.

    SvaraRadera
  2. Tackaaaaaar så mycket☺, kram!

    SvaraRadera
  3. Vill bara meddela att nu regnar det kraftigt och blåser ordentligt här på Smögen. Pratade med Sture och det börjar så smått hemma också. Ska nu spisa mina hemkokta kräftor och lite goda ostar till. Kram från ASD

    SvaraRadera
  4. Och vi sitter på favvo-restaurangen Nikita och intar en massa gotti-gott-gott, kramelikramen 💗. ..bilder kommer senare och jag har lyckats få en fågelskit på min klänning, tralalalala

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...