Lata dagar och poolen-bokning...

Hej Torsdag!

Sorry, för dålig uppdatering - Vi har ju sååå mycket att göra:)

Dagarna går i latmaskens tecken och Vi gör inte många knop...ja, båten finns kvar i tankarna, hahaha. F har nog sovit halva dagarna och jag skojar inte - utmattning?! Hur som man (läs Ylva) kommer snart och snabbt in i nya rutiner...jag går upp 8.15 och kör ett litet träningspass (och snälla, bli inte stressade, jag gör det för min skull och välbefinnande:)) kommer tillbaka vid cirka 9.20 och väcker F & A för att sedan gå till bagerian och inhandla bröd och min stooora latte.

Har sedan gått till splash-badet och lyssnat ljudbok, solat, badat och ätit en massa kakor och chips...lilla har ont i halsen, men badar som aldrig förr. Om det är halsfluss, vill de inte gärna ge antibiotika idag och Vi hoppas att det ska ge med sig ändå...troligtvis var väl flåsorna i munnen en start på viruset, blääää.

Nu hänger de på låset och Vi ska göra sta'n...kram på Er!

Ps) har idag fått höstens första poolen-bokning, dock inte Lidåker-skolan, men kul ändå:)

Kommentarer

  1. Jag ha nu intagit Smögen efter att ha kokat kräftor och en jobbvecka som inte liknade någon annan vecka, phu. Har vattnat en el blommor och tagit in posten samt öppnat ett brev från Åsa Fhyr, om ett anställningsavtal att skriva under. Hemma tröskar de för fullt och Ulf ska så oljeväxter i morgon.//ASD

    SvaraRadera
  2. Hej mamsen!
    Då får du ha en skön helg i Smögen...här är det bra förutom att lilla har ont i halsen och feber. Äter och dricker, men rösten är sådär grötig du vet...är övertygad om att det är halsfluss och önskar att det kan få läka ut utan antibiotika. Hon äter ändå å dricker och badar, så allmäntillståndet är som vanligt (arg och envis:))
    Kram från oss!
    Ps) jag har fått 2 dagar bokade på stenporten första veckan i september...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...