Sol, bad och fotmassage...

Hej Onsdag!

Jag blev lite bränd i grisfläsket igår och har idag solat med "måtta". Man blir bara latare och latare för varje dag, konstigt nog:)
Idag var det första dagen som lilla självmant gick upp strax före 16 och var färdigbadad:)

Idag har jag och Freddan fått fotmassage av skatten♡

Nu sitter vi på en italiensk restaurang och inväntar lite pasta...

Ps) ber om ursäkt över inläggets "sista" kort och är Ni känsliga så blunda, tralalalala...kunde inte hålla mig:)

Kommentarer

  1. Vad jag alltid har önskat mig när jag lagar mat. ( gillar ju snopphumor) kram ?

    SvaraRadera
  2. Vad jag alltid har önskat mig när jag lagar mat. ( gillar ju snopphumor) kram ?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...