Date, valpar och agilityträning...

Godkväll!

Vilken dag - startar igång med en rivstart och en rolig sådan:)
Var först med lilla i skolan och lyckades smita till mig både god tårta och kaffe...Lilleman fick ligga i bilen och jag checka till det lilla livet med jämna mellanrum. Var ju ingen tryckande värme och då har han inga bekymmer med att vara i bilen en stund.

Efter skolan så tog vi med mat och begav oss till Nadine, hundarna, tvillingarna och framförallt valparna♡...de var bedårande söta och Trick'r Treat är minst med sina 800gr☆ Agnes förälskade sig i dem allihop och ville ta med dem hem:) "min" plutt var numera trimmad och rakad i ansiktet och ryggen. Har annars hårighetsgrad 5/5 och var otroligt gullig och lite försiktig. Lilleman var så snäll mot dem, men backade tillbaka och tyckte nog att de var i minsta laget...han såg ut som en jätte mot dessa små socker-toppar:)

Väl hemma blev det lite att göra innan lilla åkte till bästaste mormor, Tack för hjälpen!
Jag och Lilleman for till klubben och agilityträning...kändes som evigheter sedan sist och vi var ett härligt gäng med 14 hundar och 11 förare. Lite ringrostiga och lite svår bana, men annars ganska ok...fortfarande strul med näst sista pinnen i slalomet - att det ska vara så svårt, grrrrrrr
Blev iaf ett litet genrep inför tisdagens agility-KM på klubben●□●

Och nu ligger Vi nerbäddade alla "tre" i sängen - när katten är borta så dansar råttorna på bordet...

Imorgon får Ni hålla tummarna när slutreparationen av min strultand ska äga rum...och efteråt (hoppas med INTE allt för mycket smärta) ska jag möta upp min bästaste jobb-kompanjon. Ska bli så kul att träffas och bara tjöta lite skit:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...