Grecian Bay...

Kommentarer

  1. Hej på er. Har nu kommit tillbaka från Janne med svullen och stel läpp efter bedövning. Jo men visst hittade Janne ett litet hål under en annan lagning, allt för att tjäna några kronor men jag hade tur så han hann laga hålet direkt. Räkningen slutade på 2.360:- kul.Hoppas att ni har det gott här är det kyligt på kvällar och nätter men dagtid är det ok, så jag har inte börjat med långbyxor än.Kram till er alla från ASD

    SvaraRadera
  2. Janne är omöjlig, hoppas att han rotfyllde, så du slipper göra om lagningen😠. Jag brände mig lite när jag låg på madrassen igår, så det får nog bli skugga och ljudbok idag. Lilla lyssnar på ljudböcker som aldrig förr☺. Kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...