Last night...

Godkväll!

Blev en tidig kväll och vi är redan tillbaka, färdigpackade och väntar nu på att kolla Agenda på SVT-world...börjar dock inte förrän om 1,5 h och visst är Vi lite galna, men valet närmar sig med stormsteg och vi hoppas in i det sista:)

Ikväll "körde" lilla upp sina sista polletter på tivolit och när vi "provmätte" henne, så var hon lite drygt 130 cm (hoppas att det stämmer också:)) - tjohoo vad kul, för det innebär att lilla får åka både Balder & Helix på Liseberg:)

Jag har druckit min sista kaffe och tagit mig en glass på favvo-kaffe-glass-stället. Nu har Vi hållit upp med godis i 2 månader och det är jag riktigt stolt över...denna semester har vi knappt ätit några kakor eller bakverk och det är helt otroligt för att vara mig.

Nu säger Vi Tack och Hejdå till Cypern för ännu en skön och härlig semester♡
Nästa blogginlägg blir på svensk mark, kram från F.Y.A

Ps) första bilden är sviterna av jellowfish, bläääää!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...