Service, larm och danspremiär...

Godkväll!

Skriver ett (snabbt) inlägg, innan vi ska kika på utfrågningen av Jan Björklund.

Idag slutade lilla 13 och eftersom jag skulle göra service på bilen, så blev det lite göra-staden-fixande...som biltvätt, fika och hämta mitt beställda paket från Höök's för att slippa en bilresa.

Servicen gick galant på min finfina bil som jag tycker så mycket om☆☆☆. Väl hemma hann jag stryka lite tvätt innan det bar iväg till dansen. Var första gången jag "lämnade" av lilla själv, medan jag själv hade egen-tids-lyx på SPA-hörnan:) och när jag hämtade en styck Morv, så var hon mer än nöjd över att ha klarat sig "själv" (stort värre:))

Vi har nu fått vårt larm installerat och jag behöver nog l i t e tid för att få in dessa nya rutiner, tralalalala...är även med kombinerat brandlarm. Blir nog bra när man lärt sig och får in rutinen.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...