Ledig dag, generalrepetition och styrelsemöte...

Godkväll Måndag!

Ledig dag och så skönt:) kommer att bli lite omställning med jobb, tider och aktiviteter framöver. Har verkligen vänt fram och tillbaks om vi ska välja fritids eller inte och vi har haft otrolig hjälp från nära och kära som alltid ställer upp med skjutsade♡
Men nu får det nog bli fritids i alla fall och eftersom jag inte har någon (större) koll med mitt "jobb" ännu så får det bli som det blir...lilla själv var väl inte begeistrad över att pröva fritids, men det blir nog bra:)
Denna veckan ska jag i alla fall köra dem alla så mycket det går - nog om skola, fritids och skjutsade, tralalalala

Imorgon är det KM i Agility på klubben där jag & Loose-man har väl för tanke att ge motståndarna en omgång☆☆☆
Hade med han dit ikväll och testade bara slalomet en sväng...gick väl hyfsat, men rackar'n till byracka har börjat att ta lite extra hinder som han tror blir bra - kör en liten egen bana. Kan inte bli arg, men måste få han att vänta på mina instruktioner:)
Han var överlycklig när vi kom hem efter att ha tillbringat 3 h i bilen - s-möte... attvarahundärintealltidendanspårosor...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...