Ännu en härlig dag...

Godkväll Fredag!

Då var Vi tillbaka och snart nerbäddade (läs klockan 1h framåt här) efter en kväll på stan och tivolit (läs lilla's favorit:))

Agnes har fortfarande feber och halsont, men äter och dricker som vanligt...får väl avvakta lite och se, men allmäntillståndet är som vanligt.

Har annars avnjutit ännu en dag med bad och sol...kan med lätthet säga att det inte är någon superhetta, utan temperaturen ligger runt 30-31 grader och en fläktande vind. Det har tydligen varit rejält blåsigt ett bra tag - inte mig emot:) men jag kan tänka mig att det ställer till det med båt-utflykterna. Vi har funderingar på att åka ut med "The black Pearl" som är ett stort piratskepp med underhållning och badstopp.

För övrigt så har grisfläsket börjat skifta lite färg och min ena ljudbok är snart till ända...ska bara luska ut vilken mördaren är först. Lilla har läst ut sin bok och lyssnar även hon på ljudböcker nu, dock inga läskigheter.
Tänk det är nog första semestern utan en massa gotti-gott-gott-godis - jag är stolt över varje dag Vi klarar oss från godis-träsket. Meeen, det har slunkit ner lite chips och en å annan kaka, så helt fläckfria är Vi inte, tralalalala

Godnatt!

A & R - Hoppas att det går bra med Lilleman♡ Ge han en bamsekram & puss från oss! Ni får fråga honom "var är toosen?"

Kommentarer

  1. Nu är klockan 01:00 här på Smögen och jag får säga grattis. Att jag är vaken så länge beror på att jag har fått besök av Sture min kusin och han sambo Kirsten.Vi har varit på Hållö bar och ätit fortsatt hem till oss och nu har de gått till sitt boende. Fick då se att det var födelsedag och vill vara först med att gratta. Ett jätte stort GRATTIS från mamma. Kram från ASD

    SvaraRadera
  2. Glömde att berätta att jag har varit på STOR rea resa idag. Både Hunnebo och Kungshamn, har köpt en del till barnbarnen också.//ASD

    SvaraRadera
  3. Tackar så mycket♡
    Ylva har väl fått lite rea-fynd hoppas jag☺
    Kram från mig♡

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...