Mitt kall...

Godmorgon Söndag!

Tänkte först skriva måndag, men kom sedan på mig:)

Startade dagen med ett pass i gymmet, eller gym och gym...det är vad det står på dörren, men redskapen och maskinerna är inte årets investering så att säga. Men det finns något att göra och det duger gott åt mig:)
Nu eftet snart en vecka har jag även hittat en genväg till mitt bagerie/cafetime, tralalalala. Tänk att en kaffe-latte som efter en stund blir lite halvljummen, kan smaka så gott (går jag i mamsen' s fotspår mån tro - med just nästan lite kallt kaffe:))

Nu ligger smörgåsarna i buken, F har gått och tagit bra solplatser och lilla ligger i sängen och kollar på en film...ja, så ser mornarna ut här ungefär.

Nu en dusch och sedan insmörjning innan grisfläsket ska få sig en omgång igeeeen!

Ha en fin Söndag!

Kommentarer

  1. Har just intagit en smörgås m lite skinka till lunch eter att ha gjort min sista runda. Kan säg att det har varit en givande rea helg dock inget solande och badande men oj vad tiden går fort. Senare i eftermiddag ska jag köra hem tillsammans med Stefans bror Mats. Ha det så bra//ASD

    SvaraRadera
  2. På semester ska man inte hålla koll på dagarna. Här väntas ny arbetsvecka som förhoppningsvis blir lite lugnare. Kram H

    SvaraRadera
  3. Men, mamma är det samåkning i en bil eller? Kan ju nästan bli lite trevligt...hoppas på lite rea-fynd stl.M åsså, som det står YLVA'S på, tralalalala☺ kram från oss!

    Ja, jag var tvungen att tänka vilken dag min bästaste Lilleman fyllet år😜...nu är pallet tommare än någonsin, men det är det värt. Vi har det så gott, kram och hoppas Du får en lugnare vecka☺

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...