Pool-livet...

Hej Tisdag!

Idag har jag varit på informationsmöte här på hotellet - kanske inte så nödvändigt, men alltid bra och nyttigt med lite historisk repetition:) skulle gärna åka ut på en utflykt till Famagusta och Troodosbergen.

Köpte nybakat bröd och smör för att sedan toppa med Kalle's till lilla (mammsen; "tänk att jag kom ihåg detta") och ost/skinka på våra. Och självklart köptes det med en stoooor latte, för kaffe har jag svårt att vara utan, tralalalala

Ligger nu vid poolen och utsikten är som vid vilken pool som helst - folk av alla olika slag och former samt diverse olika nationaliteter:)

Om någon snäll själ vill skicka mig ett sms eller liknande, så maila gärna, eftersom jag inte kan öppna sms här (undviker dataroaming) Tack, på förhand!  Vill inte publicera min mail här och om man inte kan den, så kontakta mina grå-päron:)

Ha en bra dag i Svedala, kram!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...