Sen hemkomst...

Godkväll!

Då var Vi hemma och nerbäddade efter en mycket trevlig och lyckad Lisebergs helg...med mycket åkande, god mat och kaffe med glass. Firat våran Fredrik på Tyrolen och lilla har fått åka värsting attraktioner med bästaste kusinen:)

Eftersom jag (mer eller mindre) alltid fryser, så blev jag halv orolig, när jag under eftermiddagen började känna av stelhet i leder och feber...så med dubbla jackor (fick F's också) och mindre åkande satt jag och vilade mig det sista. Tinade dock upp på hemvägen (tog inte av mig en pinal) och känner mig nu lite bättre...vet sedan tidigare att jag är sååååå enormt känslig för lite kyla och får feber-känningar. Ja, jag älskar värme och hatar att frysa:) 30 grader + är min melodi, tralalalala

Imorgon ska lilla pröva fritids en stund på eftermiddagen, spännande. Och på onsdag ska jag till Tun, spännande.
Blir nog ingen simning denna vecka heller för lilla, eftersom förkylningarna aldrig vill ge med sig...den ena avlöser den andra - vilken skit.

På onsdag är det agilitymöte och DM-lagen ska spikas och till helgen är det agilitytävling, tjabbidabbidooooo☆☆☆

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...