Tandproblem...

Hej Torsdag!

Lite värme och sol, ja man Tackar. Ikväll har Agnes sommarfest på dagis och hela tillställningen blir ju genast trevligare om man slipper frysa...hon har övat och sjungit senaste veckan och till all ära ska bästa Cajsa följa med i kväll och få höra Morvens ljuva stämma:)
Det är trolltema och som Ni alla vet är jag inte speciellt fantasifull, men hör och häpna, för nu har jag varit på granngården och inhandlat jutesäck och rep. Så med tuperat hår, tofsar, fräknar och en stor jutesäck med svans så ska nog min dotter oxå likna ett troll...fast hon är ju redan en liten trollunge i våra ögon:)

Nu till mitt stora förtret har jag fått ett tandproblem, eller kanske rättare sagt tandköttsproblem (som jag själv tror)...jag har dj...lskt ont i överkäken på höger sida och NEJ, jag är inte duktig med att använda tandstickor, men jag borstar i allafall 2 ggr/ dag. Jag som hatar att gå till Janne Tanddragare...men nu finns det ingen utväg, då smärtan bara eskalerar och varje gång jag lutar mig framåt känner jag hur det pulserar. Tur att jag kan äta någorlunda och tugga på vänster sida, men vilket bajs rentav. Kanske slutar med att jag kommer därifrån med en utdragen tand och värsta antibiotika kuren...får min dom imorgon.

Nu ska jag gå ut och fixa till lite med "säcken" inna det är dax att hämta lilla...
SYL!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...