Fri tid och semesterplanering...

Hej Blåsiga Onsdag!

Fri tid står det på mitt schema...Sabina hämtade lilla på dagis och som "vanligt" bjöd hon in sig på hotell Håkansgården. Är inte mamma Ylva rolig alltså?! verkar tyvärr inte så...frågan är om det går någon nöd på Ylva?! Nopp, har det alldeles utmärkt bra här hemma:) gräsmattan är klippt och idag får det nog bli stavgång på tränings-schemat, var ju duktig värre igår och körde 1 mil på crossen. Som sagt det gäller att smälta in med den "nya" bikinin...

I sommar ska jag och Sabina med våra feminina älskade bihang åka på Japanskt Spa i Sthlm, dä Ni. Ingick diverse grejer och vem vet, kanske kommer Vi därifrån både snedögda och med mörkt rakt hår. Och jag lovar att jag ska ha mina Converse...

Och i augusti drar Vi till Cyprus( igen)...bara älskar detta land. Denna gången åker Vi med Fritte...lilla ville vara med i Bamseklubben och det kan man ju inte säga nej till:) Vad kan man mer säga än att jag är jätteglad!




Hej så länge!

Kommentarer

  1. Inget kan jämföras med känslan att ha bokat semester. Ingen städning, serverad mat och uppassning.
    kram
    "G-T" (fundera på den)

    SvaraRadera
  2. Den var lurig...kommer bara på Gin-Tonic, inbiten drinkälsare som man är:)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Då får du fundera lite till, men det var en bra gissning, fyllehundar som vi är.

    Gl....tr....

    SvaraRadera
  4. Nu tar jag det...GLOBETROTTER...är det rätt eller är dä:)

    SvaraRadera
  5. Helt rätt. Att du tog det, det trodde jag inte.
    Imponerad :)

    SvaraRadera
  6. Man är väl inte född igår:) Först trodde jag det var glasstrut...

    Nu måste jag komma på något bra, men hjärncellerna har redan satt godnatt, förstår inte vad trötta de är idag:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...