B L Å S T...

Nu ska bege mig ut och gå stavgång i denna härliga blåst...Agnes är med Cajsa på fotbollsträningen och jag har precis betalt lite räkningar. Tänk om man "slapp" alla räkningar och bara kunde lägga de pengarna på resor...fy, faan va ball dä skulle va:) Kan ju inte sticka under stolen att det börjar suga lita i restarmen igen...ja, jag vet att jag är galen, men att åka på semester är livet!!! F är snart helt flintis efter allt mitt tjat...för varje semester jag vill åka på, så tappar han en tuss:)

Hej så länge!

Kommentarer

  1. Jag kollade restresor igår och hittade en resa till Grekland, avresa idag, så kort varsel, men endast 1098 kr med ospec boende. Det är ju inget, Det kröp i mig.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Fasen, det hade väl varit kalas. Hur går det med råttan?

    Kram1

    SvaraRadera
  3. Hamstern (kallades han i går) far som en "tetting" överallt. Det är roligt att leka.
    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...