Fotboll...

Hej svejs!

Blev ingen Rådapromenad...väl där sprang det fotbollsungar högt och lågt och jag antar att det var någon fotbollscup, alltså ingen promenad. Vi gick i allafall promenaden, med ett litet stopp vid morfars grav. Mamma hade inte gått uppe i Råda på år och da, så det var nog inte bli sista gången:)

Blev sedan en fika ute vid Brostugan och väl hemma passade jag på att gå stavgång 5km. Tänkte springa, men dels känner jag mig inte helt bra och sedan hade det varit en massa motvind och vad väljer man helst. Blåst och stavgång eller vindstilla och springrunda, ja svaret är kort och gott, blås på bara, jag går gärna stavgång i motvind.

Nu kommer regnet, hann precis tillbaks...

Kommentarer

  1. Vi tittade förbi hos er idag för att visa "fladdermusa" men ni var inte hemma. Hit har inte regnet kommit än men det är nog på gång.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Nej, missade vi "fladdermusa", vilken skam!

    Här har det regnat på en hel del. Tur att det inte hann bli några rutor tvättade här...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Här hann det bli rutor tvättade, och till vilken nytta-Nu öser regnet ner. Slår aldrig fel.
    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...