Kul att dela samma intresse...

 Hej svejs!


Nu är jag klar för dagen och precis satt ner baken i sköna soffan. Blev lite lagom blöt, när jag självmant valde att gå 5.an i regnet, men jag ska inte klaga då regnet är efterlängtat.

Nu har Vi riktigt snöat in oss hos Juwel och idag blev det körning. Agnes "fick" bestämma och idag körde hon helt själv. Hon har lärt sig massor och tänk vilken skillnad det är att gå dit nu mot när hon var 1½, jisses:) Kratsar hovarna, leder själv, borstar och kan till och med mata en glupsk Juwel med godisar, utan att bli av med fingrarna...jag njuter i fulla drag av att Vi har samma intresse:)
Jag vet redan vad jag ska köpa när hon fyller år...

Godkväll!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...