Ändrade planer...

Hej Lördag!

Stackars min älskade lilla Agnes...hon har verkligen sett fram emot denna helgen. Först skulle hon sova över hos bästa Cajsis och sedan skulle de sova hos Agnes. Lyckan var fullbordad när Sabina kom och hämtade upp henne igår e.m med två fullpackade sova-över-väskor:) Tyvärr blir inte allt som planerat och när jag i morse ringde för att kolla hur det hade gått, berättar Cajsa att lilla har spytt...stackars min skatt och även Sabina som mitt i natten fick börja torka spyor...en bättre start på helgen kan man ju ha.

Hur som helst, när Vi kom och hämtade en ledsen och besviken liten Agnes var första frågan; kan Cajsa sova hos oss ändå? Tyckte så synd om henne, men det går fler tåg och det får det bli nästa helg istället. Nu ligger hon på en madrass och sover...


Hej så länge!

Kommentarer

  1. Det var på tiden att det funkar igen. Jag började undra vad som hänt.
    Stackars liila morv, men det blir fler tillfällen.
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...