Min nya computer...

Godkväll!

Skriver nu första inlägget med min nya computer:)

Har ikväll gjort en imitation av Madeleine`s goda kycklingrätt och den fick godtjänt av min lilla klan...känner si och så men med Sabina`s mirakeltablett känns det ganska bra...undra bara vad herr & fru Tarm tycker tabletten.

Tanken är att lilla ska sova hos mamsen å papsen imorgon, när Vi ska gå ut och äta med nyårsgänget...bara hoppas på att jag känner mig lite bättre då.

Nu ska jag kolla vidare på Talang...
Thing!

Kommentarer

  1. Häftigt med ny dator. Och vad maten såg god ut, jag kan ta receptet på det.
    Hoppas att "tanna" rättar sig snart.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Verkar som tanna eller det lilla som är kvar börjar återhämta sig...kanske att det räcker med alvedon idag:)
    Du ska få Madeleine`s recept, nej, nu döper jag nog om det till "min" kycklingrätt:)

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...