Penicillin...

Fick åka in till Janne Tanddragare redan idag...känner mig bortdomnad och har värk ända in i örat. Efter att tagit en bild såg Janne en inflammation i en "gammal rotfylldstand" och imorgon bitti ska jag dit för att borra upp rotfyllningen, låter ganska kul va?! Som plåster på såren så fick jag med mig lördagsgodiset redan idag, nämligen en 10-dagars penicillinkur...

Känner för att dra en täcke över huvudet och återkomma om några veckor...har bara lite att göra innan, som att förbereda picknick-väskan till kväll och göra en makeover på lilla som ska förvandlas till ett troll.

Hej så länge!

Kommentarer

  1. Stackars, stackars dig. Be om lite lustgas, och super bedövning. Eller dra bara ut helsicket och sätt in en porslinstand.
    många kramar H (du får några extra)

    SvaraRadera
  2. Eller hur. Jag har verkligen GRISEN ont och nu har jag proppat i mig både det ena och andra som är sådär bra för tarmen:)

    Tänk på mig 8.50 imorgon...
    Kram T.P.Y

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att det går bra.
    Tand Pest ???
    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...