Utedag och dess tillbehör...

Hej soliga fredag!

Ännu en härlig dag... jag och morv har en utedag och är nu "bara" inne för att laga lite mat:)
Har klippt gräset och sedan är utemöblerna på plats (bättre sent än aldrig)... lilla har hjälpt mig att tvätta bort allt vinterdamm...

Vi ska premiär-äta ute och efter maten blir det krattning... F sänkte gräsklipparen ett hack och det märktes, roligt!!! Det går så mycket bättre nu, när morv kan hjälpa till lite och man får gjort lite nytta...

Thing tjong!

Kommentarer

  1. Här har det varit fönsterputs idag. Jag har ju varit ledig så det gäller att passa på. Gult pollen är inte en av mina favoriter. Har även varit och köpt schampo och balsam som nu står på hyllan.
    FYRA VECKOR KVAR!!!!!
    kram, Flingan

    SvaraRadera
  2. Härligt, att nedräkningen är på G...

    Ska tillägga att jag har krattat HELA gräsmattan, riktigt mysigt för armarna måste jag säga. Känns som två långa lianer:)

    Trevlig helg!
    Kram//

    T.M.Y.K.D (sug på den)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...