Fika, krattning och fika igen...

Hej soliga onsdag!

I dag har det varit en riktig fikadag... först var jag med pappse`n och fikade hos Inga`s cafè och sedan träffade jag min vän Annica över en fika/lunch hos Henry`s cafè. Jag ska bara poängtera att jag däremellan även har gjort lite nytta på Höken-kröken:)

Idag är det riktigt varmt och skönt, ska kolla över morven`s kläder. Känns lite övermoget att ha långärmat till dagis som hon fick ha idag... kan ju frysa lite... hönsmamma som man är:)

Ikväll ska Vi ha tjejträff på Sjökanten med god mat (hoppas jag) och minigolf... morv-borv ska vara hos mamma, för F är också borta.

Nu ska jag kolla NLT å Se och Hör...

Tjing Tjong på Er!

Kommentarer

  1. Klart att du är en hönsmamma när du har en så'n liten söt kyckling. hahahaha
    Vitaminus

    SvaraRadera
  2. Dä har du alldeles rätt i. Nu är jag nyduschad å ren för Sjökanten...

    R.L ( Kan du lista ut den??)

    SvaraRadera
  3. Rolig lever?? Eller Roland Lundgren?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...