Sovit som en gris...

Jösses vilken LÅNG natt dä blev:) Var helt trött när jag natta Agnes och somnade med henne vid kvart i nio... utsövd nu... hoppas det:)

Mina armar är inte i sina sinnes fulla bruk... efter att hat "skrubbat" bort tonvis med asfalt (var väl ett halvår sedan bilen fick sig en dusch:)) och annan smuts, så känns det rejält i armar och rygg. Fick mig att bli ännu mera påmind om hur otränad jag är.

Igår var kusin Cajsa med och hämtade Agnes på dagis... fick nästan dra ut henne där ifrån:) Köpte glass från hemglassbilen, där jag även nu är kundmedlem, bra va?!

Efter maten knatade jag 5:an och sedan somnade jag ganska skönt...

GRATTIS till min fina bror Ulf som idag fyller 35 bast!

Idag ska jag fixa hemma för i kväll åker Vi till Smögen, Wheeiiii.

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Jag kör också omkring i en bil med smutsfläckar som inte gick bort i senaste biltvätten.Nu vet jag vem jag ska åka till nästa gång.//ASD

    SvaraRadera
  2. Absolut! Jag funderar på att öppna biltvätt...

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Då kommer jag med min bil också. Lyckas inte få bort asfaltsprickarna.
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...