Älskade shopping...

Blir lika lyriska varje gång Jag träder in i Esprit, Agnes i BR och Fredrik i Claes Ohlsson:)

Nu har Vi strosat omkring i Femmanhuset ett bra tag, tills morv-borv blev bajjig som hon säger och vi styrde då kosan till Hotell Europa som ligger i Femmanhuset... (det har blivit ett antal ombokningar pga. min onda fot:))

Vädret är väl si och så, runt 12 grader, men Vi hoppas på lite bättre väder i morgon, då Vi ska till Liseberg...

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila min onda fot, samt kolla in vad de har för gott på menyn:)

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Esprit, lyckliga du.
    Prova att lägg is på foten, då kanske den blir bättre. Ät något riktigt gott och ha det så roligt i morgon.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Jag har på mig snyggebandaget:) och med en liten citodon går det som smort...

    Kram Y

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...