Konditoribageriet...

Hej regniga onsdag!

Regnet kom verkligen i rättan tid och man ser hur gräsmattan bara suger åt sig varje droppe... blir det till att klippa t r e gånger per vecka nu, eller?... nä, så kul ska jag inte ha det... två får räcka:)

Idag har jag gjort ett bra dagsverk, nämligen tvättat duschhörnan och bubbelbadet... fönstren fick sig även en omgång och det var inte igår:) Kaktusarna som står i fönstren hade fått ett fint dammtäcke på sig, men är nu duschade å rena...

Idag gjorde jag och Agnes en liten fuling och tog en fika på Konditoribageriet. Jag ska inte gå in på några detaljer, men jag kan svallra att det var ingen ostsmörgås direkt:) Efter att jag har kollat börsen m.m så får det bli en promenad (lite längre än igår...)

Hej så länge!

Kommentarer

  1. Här blir det två olika sorters bakelser i kväll för att fira bröllopsdag nr 9.
    Mmmmmmmmm, gillar.
    kram
    H

    SvaraRadera
  2. Grattis till Er!
    Vad blev det för smarriga bakelser? Snålvattnet rinner i munngipan:)

    Nu är hotellnatt bokat till helgen... morv frågade idag om "vi hade bokat tellet än"

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Var inte Martin och hälsa på er denna dag?? :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...