Packning och fyrhjuling...

Hej fina måndag!

Håller precis på maten och Agnes är jättehungrig (jag oxå:)) Kassler med färskpotatis kommer nog att lägga sig fint i buken...

Idag har Vi varit och handlat, framför allt till våran lille Fredrik som ska bo själv nästa vecka, då jag och morv-borv blir kvar i Smögen. Agnes längtar i massor och väskan står redan färdigpackad:)

Morfar kom hit för att tacka Agnes för "brevet" och Vi hade sån tur att vi fick åka med på fyrhjulingen (premiär för mig) en sväng. Riktigt coolt som morv säger.

Over and out!

Kommentarer

  1. Och vad hände på tisdag??? (förutom ingen kusinlunch)

    kram H

    SvaraRadera
  2. Ok, men du måste blogga en gång per dag så jag inte blir ledsen i ögat. Fan av Ylvas lilla blogg som jag är.
    kram H

    SvaraRadera
  3. Vad du är gullig du ä, min kusin-vitamin!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...