Lyckad dag på Liseberg...

God förmiddag!

Lite trötta idag, då vi kom hem efter elva igår. Agnes somnade helt utslagen i bilen på vägen hem:) Tiden gick verkligen i raketfart och Vi har åkt som galningar, då det knappt var någon kö alls... kanon med andra ord. Morv-borv var helt lyrisk och i sitt esse... kramat kaniner och åkt en massa olika saker och vunnit på "gyssedjur`s-hjulet".
Jag åkte nog Balder fyra gånger och vid varje gång så får jag panik på vägen upp och undrar om man verkligen är riktigt klok:), men det ger verkligen en riktig adrenalinkick... häftigt!! F åkte Kanonen några gånger och till slut gav jag med mig, jag SKA testa... med väl uppe och fick se vilken fart man åker iväg med, så blev jag gagg och fick tacka för mig och gå ner:) Fegis, nja vi säger att jag har blivit mogen och växt upp...

Nu ska jag och morv åka till stan och handla, för att i eftermiddag är det kvartsamtal på dagis...

Thing tjong!

Kommentarer

  1. Nejmen att du ballade ur på Kanonen. Den är en av dom roligaste tycker jag. Det känns som att magen blir kvar när man far iväg. Men Balder är inte dum den heller.
    Lunch i morgon??? Ring mig på förmiddagen.

    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...