En helt vanlig tisdag...

Då har man slått ihjäl ytterligare en vanlig tisdag... förutom att Agnes har varit på utflykt med dagis från 8.15 (ja, vi kom i tid:)) till 15.00, så det blev en långdag för henne (somnde på vägen hem)

Efter mitt städ på Höken, fick det bli ett besök på sjukhuset, då mina S.S-påsar är på upphällningen... alltid lika kul att beställa nya:)

Sedan blev det tisdags-lunchen med kära kusin-vitamin.

När morven var hämtad och hemkörd, hade vi så`n tur att vi hann stoppa Hemglassbilen... så nu är glassförrådet återigen på fyllt...

Jag och Agnes har gått en runda, kanske inte riktigt 5:an, men ändå, några km blev det nog och lite stopp då och då för att plocka ihop en bukett blommor till morven:)

Nu har vi ätit Ylva`s goda Lasagne och morv badar med F... tror att det blir en tidig kväll för henne:)

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Jag blev så glad över att bli upplockad där jag stod i hörnet och väntade. (H.S.J.Ä)
    Mycket god lunch i dag tycker jag. Och trevligt sällskap så klart, som alltid.
    Kram
    H

    SvaraRadera
  2. Du menar att jag ska anstränga de grå så här sent... Mmmm, nu vet:

    HELENE.STRÅLAR.JÄMNT.ÄNDÅ eller

    Vågar inte skriva då det inte är helt rumsrent...

    Maten och sällskapet får full pott!

    Kram:

    D.S.K.Y (Klarar du den...)

    SvaraRadera
  3. Din söta kusin Ylva.

    Kan ju inte vara något annat.

    H

    SvaraRadera
  4. Inte tokigt svar alls... men jag hade tänkt Din SMARTA kusin Ylva...

    S.S

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...