Hotellbyte och packning...

Hej hopp!

Nu har morv-borv packat sin Hello-Kitty ryggsäck och jag har packat trolleyväskan... klart för start med andra ord:)

Jag har gjort ett hotellbyte till Liseberg Hotell Heden, man måste ju få in känslan... och bo in sig bland alla Liseberg`s kaniner... skämt å sido, eftersom man är en trogen volvokund med superkortet volvokort, så fick man ett erbjudande... I like:) Men detta innebär ju inte att vi kommer dissa Scandic`s underbara Pepparstek, som är ett måste. Känner hur det bara vattnas i munnen när jag tänker på denna underbara köttbit... mums i magen:)

Sitter annars och undrar om det får bli en promenad idag, eller inte... både vill och inte... stjärten sitter bra där den sitter, men benen kan nog tänka sig att gå lite.

Thing tjong!

Kommentarer

  1. Ha nu riktigt, riktigt roligt. Ni kan alltid äta bratwurst och surkål på tyrolen. Det brukar vi göra, jättegott.
    Och se till att fylla blånboken så ni kan vinna mycket choklad. Jag blir riktigt sugen på att åka snart också. Men det får bli i slutet av sommaren.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Vad bra då har ni gångavstånd eller?Vi har också en slappardag eftersom det regnar regält Hoppas det blir bättre väder i morgon så vi kan måla lite.Kram ASD

    SvaraRadera
  3. Vi hoppas att det kommer bli bra... men min fot är inte hundra:) Drog uren en sladd lite för fort ur strömuttaget, som for in i fotleden med en väldans fart...
    Kan dessvärre inte vinkla foten, typiskt mig:)

    Kram från Y.M.H.F

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...