Planteringsdag...

Hej fina fredag!

Jag å morv-borv har tagit sovmorgon och gick inte upp förrän halv nio, så skönt... vädret var då soligt och fint, men molnen hopar sig allt mer... hoppas att jag hinner klippa gräset innan de första dropparna kommer:)

Vi har även tanken inställd på att plantera om på Höken-kröken och lite hemma... panseèrna är inte fina nu. Har även lovat min lilla morv att vi ska äta Mc idag. Agnes är svullen ända upp till ögat och ser ut Odjuret (I Skönheten och Odjuret)... men lika glad för det:)

Nu är det inte långt kvar till århundrandets bröllop... ska bli så kul att kolla... synd att man inte blev bjuden, hade med all säkerhet gjort mig bland alla andra:)

Nu har jag lovat leka lite affär innan gräset nalkas...

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...