Vindkraftverk`s invigning, Vinninga och gräsklippning...

God kväll!

Gårdagskvällen var jättetrevlig och det bjöds på riktigt god mat och trevligt sällskap. Kul att träffa "alla" ägare till samtliga vindkraftverk, där vi även fick möjlighet att gå in och kika i ett av verken.
Agnes, våran lilla morv-borv sov hos fam.Ekholm i Vinninga och det hade gått jättebra (jag ringde bara och kolla läget 2 ggr:))
Efter Vi hämtat lilla i Vinninga, fick det bli Mc och de hade till morven`s stora glädje ansiktsmålning, så det blev en fin rosa fjäril...

Sedan var det dax för mitt "lilla" (som tar dryga timman) extra jobb igen:) denna gång skulle gräsmattan klippas på diagonalen... han har sina regler som sagt:)

Nu har Vi ätit god fläskfilè med klyfftisar, sallad och en god sås. Agnes och F har gått och lagt sig för att läsa saga, medan jag kollar sommarkrysset. Undra om jag kommer att orka kolla på Eurovision contest... känner jag mig rätt, sitter man väl som vanligt och nickar till med lite dreggel i munngipan:)

Hoppas att Ni har en mysig lördagskväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...