Mitt nya jobb...

God kväll i stugan!

I dag skjutsade F morvel till dagis och jag har varit och krattat på Höken-kröken. Sedan träffade jag mina vänner, Annica å Annika över en lunch på Henry`s. Ett trevligt break mitt på da`n, där tiden bara rann iväg:)

Håll nu i Er... JAG har fått den stora äran att KLIPPA GRÄSET (var nog 13 år sedan sist:) Faktiskt riktigt kul... och efter en ordentlig "lektion" hur jag SKA klippa:) så har jag fått G+, Yes! Jag klarade mandomsprovet... undra om detta kommer att bli mitt extra jobb i sommar, vem vet?!

I och med "motionen" vid gräsklippningen, så hoppar jag över 5:an idag. Det är ju lite onödigt att förta sig i onödan:)

Nu har Vi ätit en god hemmagjord pizza och jag å morv ska gå och duscha.

Au revoir!

Kommentarer

  1. Då har jag haft det bättre i kväll med en tur till Högkullen för att intaga en italiensk buffé med ett glas rött till.Tack Kerstin Holmqvist som ordnade detta.Trodde inte i morse att det skulle bli någon utflykt idag pga en långdragen förkylning.Lite olika aktiviteter för oss ikväll.Godnatt//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...