Klipp och ny maträtt...

God kväll!

I dag har min lilla morv varit och klippt sig och blev fin-fin... sedan bar det iväg till mitt kära matställe, Hjertberg`s för att handla mat...

Testade en "ny" maträtt i kväll, där man gröper ur en barkis och fyller den med köttfärs och bacon med en massa goda kryddor och avslutar med lite riven ost innan man lägger på locket igen och in i ugnen i 15 min. Mums i magen (jag älskar ju som sagt bröd)...

Nu ska jag gå och duscha min lilla morv-borv innan det är dax för den dagliga promenaden...

Au revoir!

Kommentarer

  1. Vad gott det låter. Här blir det utegrillad kycklingfilé och bakpotatis.
    Kan tyvärr inte luncha i morgon. Jag har en annan lunchdate med min f.d. arbetskamrater från TI.
    Kram, Vitaminen

    SvaraRadera
  2. Gott med grillen. Vi har inte ens tagit fram våran fån förrådet:)

    Sviker min lilla vitamin mig i morron?!

    Är det en hane eller hona du ska äta med?

    S.S

    SvaraRadera
  3. Tre honor. "asg"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...