Dagis, städ och lunch...

Hej svejs!

Är nu hemma efter en vanlig tisdag... Morv till dagis och jag till jobbet för att sedan gå och luncha med kusin-vitamin, en bra tisdag tycker jag :)

Imorgon är det stängningsdag på dagis, så jag och morv ska åka till Höken-kröken för att kolla blommorna.

Vi ska åka till Smögen denna långhelg och fröken Cajsa ska följa med, så Agnes är överlycklig:) Glada barn = Glada föräldrar :)

Nu hoppas jag på lite varmare väder och inte en kyla som sätter sig i benmärgen... efter gårdagens lektion hos Anne med sin fina Affie, så var jag blåfrusen. Med det är väl som vanligt, det finns inget dåligt väder, utan bara dåliga kläder:)

Nu är det panik i lägret, Agnes ska måla med vattenfärger och det ska ske på stört!!!!

Bye, bye!

Kommentarer

  1. En mycket trevlig lunch men jag skulle ha valt raggmunkarna i stället då de aldrig slår fel. Nu ska vi äta hemmagjorda piroger som maken har kokat i hop.
    kram från krakel-spektakel, kusin-vitamin, hängde och slängde i en gardin.

    SvaraRadera
  2. Raggmunken satt som en smäck, i en redan utfylld buk:)

    Trevligt att få maten serverad två gånger, rena lyxen, ha,ha.

    Nu är morven nyduschad och vi ska krypa ner i sängen...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...