Sjukhusbesök och thaimat...

Hej, Måndag hela veckan lång!

Efter att ha lämnat morv på dagis åkte jag till ÅVC för att ta "nya" prover igen:) Sedan bar det iväg till KSS för att se om det är ok med "störiga stumpen" och till min glädje var det läkt och man kan operera tillbaka... är det sant, ska jag bli normal igen, eller delvis vill säga med tanke på att det är Frankenstain varning på magen:) Nåja, det stora bekymret är att få en op. tid, kön är mer än lång och det opereras på halvfart över sommaren. Nu HOPPAS jag på ett återbud!!!

Åkte sedan till F`s jobb och åt Thailunch med några av hans kollegor, jättegod mat med glass och kaka till efterrätt.

Och sedan styrde jag kosan till dagis för att hämta morv igen. Imorgon är hon ledig, så jag har lovat att vi ska åka till badhuset. Bara en Ylva - Morv dag:)

Nu ska Vi fika och ikväll ska jag till Anne igen och hjälpa henne med sin fina häst Affie, kul-kul.

Tjolahopp!

Kommentarer

  1. Tjolahej tjolahoppsan sa...!

    Snart är stumpen ett minne blott.

    kram, Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...