Godis och bakelse...

Idag blåser det "fina" vindar!

Känner mig fortfarande lite si och så, men hesheten känns bättre. Morvel har varit på dagis och när jag hämtade henne for Vi till Hjerberg, för att handla fredagsmys:)

Det åkte oxå dessvärre ner två apelsinbakelser i kassen...

Det blev en liten överraskning för morv när posten kom idag. Vi har beställt 178 thai-kort, som jag nu har satt in i ett album. Morvel blev jätteglad och frågade om Vi kunde boka en resa igen ( I like ):)
Nu kan hon kolla bilderna hur mycket hon vill...

Förresten kan jag meddela att apelsinbakelset satt som en smäck:)

Nu ska jag gå ut och kolla till mina blommor och en sätt-potatis som jag fått av Conny, och som nu är planterad i en hink.

Ikväll blir det kasslergratäng med ris.

See you!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...