Mors dag...

Hej alla mammor (och andra) !

Idag gick Vi upp vid kvart i nio, så skönt, känner mig ganska utvilad efter dryga 10 h:)

Har Ni som är mammor, blivit uppvaktade på Mors dag?? Jag fick, konstigt nog påminna om denna stora dag... då F, tror att det är Fars dag, som alla andra 364 dagar om året... kanske är tur att jag inte fick någon present, för då hade jag säkert ramlat baklänges och skadat mig:)

Vann rätt låt? Jag har då ingen aning eftersom mina blå hade ramlat ner och sömnen var på väg redan vid 22- tiden. Synd att inte man sänder dessa program lite tidigare, så även Vi som alltid blir trötta vid tio kan se:)

Nu ska Vi åka och kolla på någon ny hylla eller liknande till morvens rum. Sedan blir det mat hemma hos mamma, som ska få en liten present av mig eftersom hon är världens bästa lilla mamma...

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Tack för presenten men någon vinst blev det inte tyvärr.Nu sitter jag här med nästa present,från Ulf och hoppas på tur.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...