Egenodling...

Hej fina Pingstafton!

Agnes och F är i sta`n för att köpa en vinkelslip, men kommer även hem med ett halvt "land", där morv ska ha sin lilla egenodling:) Tanken är att det ska sättas lite potatis, morötter m.m i en liten pallkrage.

I morse ringde morvel och väckte Cajsa, för det sedvanliga, "sa vi leka??". Jätteglad kan jag tänka att hon är, när de ska plocka upp älsklingskusin Cajsa på väg hem från sta`n.

I natt har jag sovit sådär med min onda nacke och morv väckte mig så fint vid 07.40 och frågade vad klockan var.... Roligt...:)
Det positiva med att gå upp tidigt är att man får gjort en del... ex. efterrätten till ikväll som ska stå till sig i kylen, dammsugit (the same as every dag) och även strykigt kläder...

Kram!

Kommentarer

  1. Jag vet en annan kusin som ringde tidigt på morgonen och ville leka. Om hon inte kom på sin lilla gröna cykel och knackade på dörren.

    kram

    SvaraRadera
  2. Du menar: Sådan mor, sådan dotter:)

    SvaraRadera
  3. Just det. Äpplet faller inte långt i från trädet.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...