Spruta och kusinbesök...

Hej igen!

Då var vi hemma och fikat är överstökat:) Morv har varit och tagit 1:a fästingsprutan och därefter blev det ett besök hos leksaksaffären, som alltid när det har varit sprutan lång:) (och jag några hundra fattigare:))

Sedan har det varit något riktigt stort för morvel, nämligen att hämta kusinerna, Emil och Cajsa på deras skola... Tror Ni hon var stolt, när vi klev in i skolan. Morvel längtar massor efter att få börja i skolan och gå i klass "cirkeln"(nollan), som hon kallar det:)

För min del får det bli lite hemma jobb innan F får besök av RGSS, där han är själva lilla herr ordförande:)

Jag å kusin-vitamin, alias Flinga var på Thaien och åt. Smakade mycket gott och kul med så trevligt lunchsällskap, haha....

Adios my friend!

Kommentarer

  1. Ja när man lunchar med Vitaminflingan har man aldrig tråkigt. Det gör vi om snart igen.

    SvaraRadera
  2. Det har du alldeles rätt i :)
    Tur att jag har dig!

    SvaraRadera
  3. Du och jag Alfred, du och jag.

    SvaraRadera
  4. Vad får du allt ifrån?!:))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...