Ombytta roller och sketolene...

Godmorgon Lördag!

Dagens simtur✔
Lilla har vaknat och Freddan är och köper frukost på 7:an☕🍪
Solen skiner från klarblå himmel och temperaturen börjar klättra upp mot 32 grader🌞🏊
Igår var dagens "too do" att åka till Klong Dao för att inhandlada mer sketolene (myggspray) och en liten tur med moppen.
Freddan for in till Saladan för en massage och på kvällen åt vi vid vår restaurang. Blev lite film och hyfsat tidigt i säng.

När vi är på semester, så är det ombytta roller - jag gör inget och Freddan håller ställningarna😉. Lite skillnad mot hemma, tralalala
På semestern kopplar jag bort allt vad städ innebär och struntar i smulor och skitiga golv...något jag aldrig skulle klara av hemma☺
Igår ringde vi hem och kollade hur det går med våra godingar💙💚. Tänker på dem varje dag och Vi alla längtar efter dem (Freddan saknar Skit-Börje mest, han som inte var sugen på hund nr. 2). Jag är grymt sugen på att sätta igång med träningen igen och framförallt öka intensiteten på Börje. Bara kliar i fingrarna och jag har bestämt mig för att ställa ut Börje på den internationella utställningen i Lidköping (kommer vara så sket i byx). Tänker inte starta Lilleman förrän i mitten av april utan bara lägga fokus på träningen.

Nu får det bli ett dopp i det blå,
Kram från tripp, trapp och trull☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...