Manjana-stranden, massage och mat på gatan...

Godmorgon Fredag!

Dagarna går i en rasande fart och det hinner passera lite semesterfirare när man bor en månad på samma ställe, tralalala
Just nu är det en uppsjö av småbarn (inte min & Freddans optimala kombi), som härjar och låter som attan, tralalala
Har simmat ett pass och intar nu mitt kaffe på altanen - lugnet före stormen.

Igår tog vi först en sväng ner till stranden för lite bad och snäck-plockande. Åkte sedan ner till manjana-stranden, där Freddan tar öns bästa massage - nu är nog varenda knuta utknådad☺

På kvällen blev det inte till Saladan och mat på gatan - "simply the best". Köpte även lite bodyscrub och bodybutter.
Blev några avsnitt Dallas och nu har vi bara ett avsnitt kvar...
#bästa#serien#hur#ska#vi#klara#detta#intriger#all#in#
Blev sen läggdags (läs 23.00) och han precis få ett mail från Tun skola innan jag lade telefonen åt sidan - lite jobb på G👍 och det blev jag glad för☺.

Soliga Thai-kramar,
F.Y.A


Kommentarer

  1. Låter underbart, vad kul med lite jobb när du kommer hem som omväxling efter en månad av slapphet. Vi är nu klara för att åka först till kyrkogården för att tända ljus hos Åke & Gunborg sedan till Strö kyrka på begravning. Som tur är ska det vara avsked i kyrkan hade varit kallt på kyrkogården idag när det snöar lite. Vilken dag kommer ni hem i nästa vecka, jag tror den 14 och pappa den 12 men vi får höras är ju bra om Sture kommer rätt dag. Nu är Valle bra i sina tassar och kan gå ut utan sockar men trivs bäst inomhus. Min tröja som jag hämtade igår passade utmärkt, jag kan tänka mig att köpa andra saker därifrån någon annan gång. Nej nu måste vi åka ha det så gott och glöm inte att bada för det tar några månader till sommaren.//ASD

    SvaraRadera
  2. Godmorgon på Er!
    Vad härligt att tröjan passar☺. Tänkte på er och begravningen igår😢...

    Vi kommer hem den 14:e och ska landa runt 20-snåret svensk tid. Kan ta lite "extra" tid eftersom vi har med oss Storm, som ska lämnas över till sin ägare. Räcker väl om pappa är där efter 20 och jag ska skickar flightnumret till pappa.

    Bada gör vi med råge och det tar väl bara några dagar innan vi badar hemma - vi tillbringar ju lite tid på badis😉. Ska faktiskt bli skönt att komma hem och vi längtar såååååå efter hundarna. Kramelikramen❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...