Freddan alias Fredrika...

Kommentarer

  1. Fick se ett kort från "vårt" hotell. Nu pratar man om rysslandskylan som ska komma och visst vore det gott att bo några veckor på "vår" hotell. Men vi har ju också något att se fram emot. Har varit ute på årets första promenad till Hasslesund och det var underbart fick bli lite grillade revben på vägen hem från ICA till lunch. Här var det först ett jätte fyrverkeri i Kungshamn sedan massor av fyrverkerier vid 12 slaget. Det var klart så man såg allt så väl. Nu är det vila och en tidning som gäller. Det var en snygg Fredrika på kortet, tror att det är Agnes som har stylat pappa. Kram från oss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer bra med att vi "fotade ert hotell", när vi gick igenom Casuarina☺. Idag har vi inhandlat sketolene och då har vi hittat billiga(are) flaskor uppe vid Chada☺ - blev dagens "too do". Freddan tog en sväng in till Saladan för en massage och Lilla badade - är dock lite yngre barn i år (och stundtals ansträngd ljudvolym). I kväll "orkade" vi inte fara in till Saladan, utan åt här hemma och tog sedan en promenad upp till gatan och min sedvanliga almond. Hemma äter jag nästan aldrig glass och här blir det massor😉. Den 4:e (tror att det är på måndag) ska Fredrik dyka och Lilla följer med för att snorkling. Jag blir kvar här hemma☺. Vädret är grymt fint och Freddan börjar bli riktigt brun, som en bajskorv💩. Visst gjorde Lilla en fin förvandling😂. Jag tar hellre några minusgrader än regn, men rysslandskyla låter som mer än ett par minus va?! Visst är det skönt med lediga dagar och promenader. Jag försöker variera mig mellan promenad/springrunda/simtur...att starta morgonen med en promenad till Katten är ljuvligt. Ja, ni har Er semester inom räckhåll och vi ser faktiskt fram emot att åka lite skidor. Nu ligger jag nerbäddad och aircon kyler skönt☺. Ha det gott, kram från oss💚💛💜

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...