Hemma igen...

Godmorgon Lördag!

Känns skönt att vara hemma igen och framförallt helt underbart att få träffa våra hårbollar igen☺. Som jag/Vi har längtat efter dem♡
Guld-taxin-pappa♡ hämtade oss och lite efterlängtad mat på Bögen's innan vi fick krypa ner i egna sängen...
Mamsen hade handlat hem en hel kasse med gott, så jag slapp åka iväg till Hjertis det första jag gjorde, Tack för detta♡

Vaknade vid 7-snåret och började plocka undan lite "julsaker" och Lilla vaknade - överlycklig att "leka med sina saker igen"...som man säger; "borta bra med hemma bäst". Detta var vår längsta resa att vara iväg 4.5 v och det kändes faktiskt lite i längsta laget för mig, även fast vi har haft helt underbara veckor och nog kanske den bästa semestern i Thailand☺. Känns faktiskt bra att känna så och Vi kommer inte att åka iväg en månad igen (säger jag nu😉)...2 v är alldeles lagom och hemlängtan till hundarna blir inte så påtaglig, tralalala
Vi är även nöjda med Thailand och nästa resa går till ett helt annat ställe...
Nu har även Vi börjat inse att det finns flera ställen att uppsöka☺

Var nästan lite pirrigt när vi hämtade hundarna och Börje blev helt klart den gladaste, nedan Lilleman säkert tänkte, "åhhh nu är min semester sluuuuut😉"
Tusen tack igen för allt med godingarna, Ni är guld värda♡♡

Klockan 12 vart vi bjudna på lutfisk hos mamsen och det har nog aldrig smakat bättre, som vi åt (även Lilla). Vi tackar å bugar för godaste maten på länge (även fast vi älskar thai-maten)
Hem och gick en efterlängtad långpromenad med hundarna. Skjutsade sedan in Lilla till sim-Klara, de och två andra simkompisar skulle ha en myskväll tillsammans.
Jag och Freddan åkte och köpte två stora göttepåsar, räkor och en pizza - myste sedan med hundarna i soffan och Beck på tv'n☺.

Idag blir det att åka och fylla ett ekande kylskåp, frisera hundarna och ikväll 100-års jubileum med LGSS...

Kram♡ 

Kommentarer

  1. Ja det var kul att träffas, alla utom Emil och Cajsa och få tala med varandra igen över lite mat.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...