Grymma vovvar...

Hej Fredag!

Frukost och tända ljus (i lugn och ro) är så mysigt♡
Skjutsade sedan tjejerna till skolan och blev kvar lång pratstund med en gammal elev (nu fanns det tid att prata)☺

Hem och fixa lite innan jag åkte till arenan med pöjka. Lilleman gör så fina vänsterslalom och även hyfsat säker på kommandot "runt". Men idag briljerade min finaste Börje som jag är så himla stolt över☺. I tisdags fick han för första gången skutta över ett par små pinnhinder (försiktig till en början) och idag flög han över. Jag gjorde en liten bana med pinnhinder och tunnlar, som en oval bana och herre jäklar vad duktig och snabb han var. Nu gäller det bara att suga på karamellen och ta det varsamt med min oslipade diamant💎

Fredags-semlan är intagen och nu tar Vi helg☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...