Chicken hit och Chicken dit...

Godmorgon Tisdag!

Dagarna går i en rasande fart och visst känns det liiiite vemodigt att snart säga Tack och Hej till bästaste Lanta för denna gången☺
Vi har haft fantastiska veckor och jag har försökt att "dela" med av vår semester så gott det går, med kort och lite text från dagens upptåg - inte live, men ändå något...

Men det ska också bli skönt att komma hem och vi längtar såååååå efter våra godingar♡
#fredagsmys#soffan#lilleman#skit-börje#

Nu ska Vi njuta av ännu en varm och soooolig dag💚💛💜

Kommentarer

  1. Ja jösses vad bruna ni är, här är det ingen risk att vi blir det. Åter en gråmulen dag innan vinterkylan kommer igen, blir lagom tills ni kommer hem. Åter en ny dag på jobbet med stel nacke. Var på gympan igår, jätte kul, kände då inte något i nacken. Nu har jag sänkt skrivbordet, kanske att det är för högt. På fredag när ni är åter i Skalunda serveras det lunch på restaurang Håkansgården med hederlig svensk lutfisk om det passar. Ha det så gott i solen och badet. Kram från ASD

    SvaraRadera
  2. Åh, snålvattnet rinner och mums vad gott det låter😋, vi Tackar & bugar☺. Freddan har nog aldrig varit brunare och även jag har nog skiftat lite färg på skinntröjan😉.
    Här är det varmt och strålande sol från klarblå himmel - haft samma väder under 4 veckor nu, riktigt kalasväder🌞.
    Hade du din nya Odds Molly när du sorterade svenska sopor😂😂😂
    Din nacke kommer att bli bra i slutet av februari, jag lovar🏊🌞.
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Klart jag hade nya tröjan de behöver lite flärd därute. Jag har även varit där idag också med lite husgeråd till killarna och ska även med på invigning med NLT på torsdag. Det gäller att hålla snoka framme. Nu ska jag avsluta dagen med att lämna in juldukarna på tvätt. Kramar från ASD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar att jag bör alltså köpa fredagens NLT😉
      Nu ska vi gå ner till stranden för lovely sunburning🌞🏊

      Ha en bra dag på jobbet, kram☺

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...