4 veckor i Thailand...

Godmorgon Måndag!

Och vår sista vecka och dagar i Thai-paradiset - 4 veckor med super-duper-fint semesterväder🌞🏊
Manjanaliv och sköna dagar, moppeturer, träffat trevliga vänner, ätit god mat, shopping, härliga strandpromenad(er), badat * flera☺ - ännu en Thai-resa att lägga till i minnesbanken♡

Idag är det 4 veckor sedan våra godingar åkte upp till Backa och till bästaste extra-matte & extra-husse☺ - Tusen tack för all hjälp med våra hundar♡

Kramelikramen från oss 3💞

 

Kommentarer

  1. Ja, nu är jag på jobbet och har startat upp Återbruket på Kartåstippen min arbetskamrat Kiki är sjuk så jag fick rodda själv i detta. Känner ingen arbetsglädje, längtar till torsdag em. Här är det slaskväder idag men på onsdag tror jag att det ska bli kallare. Det kom inte någon snö som de hade pratat om utan det blev tö och disigt, jättetråkigt det blåser inte ens. I kväll ska jag och Annbrith på gympan i alla fall det ska faktiskt bli kul, lite annat än gåbandet. Kramar från ASD

    SvaraRadera
  2. Godkväll☺. Låter väldigt inspirerande med jobb på kartåsen😂, fy för den leder...Jag och Lilla kollar på Shrek efter en mat bit inne i Saladan. Vädret är amazing och Freddan har nog aldrig varit brunare - nästan som en färgglad bajskorv💩. Vi får ta vara på sista dagarna och bränna på🌞.
    Kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...