Sjuk Ylva och en trött Börje...

Hej Tisdag!

Idag var jag inte stark, men har kämpat mig igenom dagen och hade nog gjort detsamma imorgon OM inte Freddan hade sagt Stopp☺
Så imorgon har jag sjukanmält mig och det känns långt ifrån bra, grrrrr. Jag hatar att vara sjuk från jobbet och nu när jag bara har 2 veckor kvar att jobba - känner direkt en latstämpel men nu är mailet skickat och jag vet hur svårt det är att få vikarier...
Jag ligger i soffan och bara det är en varningssignal för jag hatar att vila när det finns saker att göra. Freddan kör Lilla till dansen medan jag vilar mig med två små gosiga hundar☺
Börje har gått om Lilleman och väger nu 7 hela pannor - kommer att bli en maffig klump när muskler är på plats. Han är fortfarande lite tunn, men sedan jag bytte foder så börjar det hända grejer. Han är ingen matmaskin som Lilleman, men äter ändå okej nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...