Old Town...

Godmorgon Måndag!

Tiden går fort när man har roligt och snart har Vi varit på vift i 2 veckor☺
Idag fick det bli 40 minuters simning i poolen - är lite svullen på insidan av höger knä. Vet att jag har lite svårt att lugna ner mig och känna efter före, som Freddan alltid brukar säga...men älskar och mår så bra av att "få hålla igång" lite granna, tralalala

Igår vart det en moppetur till Old Town - mysigt lite ställe där vi inhandlade kryddor samt lite smått och gott till nära och kära♡
Var friska vindar och vattnet helt brunfärgat av alla vågor...så det är inte alltid turkosfärgat och kristallklart☺
Kom inte hem förrän 16.30 och passade då på att gå ner till vår egna strand för att avnjuta ännu en härlig solnedgång🌅

Nu är frukosten intagen och snart lovely sunburning🌞🏊
F. Y. A

Ps) igår hade vi en extra middagsgäst och nu 1.5 kg hundfoder inhandlat...

Kommentarer

  1. Visst är det lite mysigt i Old Town, där köpte jag mina batikklänningar sist vi var där och lite mysiga restauranger. Idag har jag åkt buss till Kungshamn och gått i affärer men det var ingen jätterea i affärerna köpte nya adventljus för halva priset till nästa år för nu rear de ut alla julsaker. Kläder var det ingen större framgång med, köpte två jumprar. Det har varit sol idag och +0,9 så när jag var klar GICK jag hem, det var underbart. Stannade till vid ICA och handlade lite, kassar och ryggsäck fick det bli. Känns som jag har varit ute hela dagen, hämtade precis in NLT som jag har flyttat hit ett par dar. Nu ska jag lägga mig i soffan här uppe och lyssna på elden i kaminen samtidigt som jag läser NLT, underbart.Kram frå ASD

    SvaraRadera
  2. Det var inte länge den stackars snön fick ligga😣. Jag hoppades att det skulle få ligga kvar och hundarna är rena om fötter, ben och mage😆. I dag har vi haft en lugn dag med pool och strandpromenad samt kvällen i Saladan. Handlat äkta handgjorda plånböcker i fint läder och matat 2 hundar. Nu har vi spelat lite kort och ska strax krypa till sängs. Kram och nattinatti😙

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...